Kini Trending

Laptop Dan Tablet Holder Gaya Kemodenan




Seperti yang korang tahu, aku ada jual laptop, tablet ataupun book holder yang aku buat sendiri dalam pelbagai warna. Produk tu aku hasilkan dari batang paip, dicat kemas dan juga ditambahkan hiasan keemasan untuk nampak lagi elegan. 

Bila aku hasilkan tu, nampak mudah la anak - anak dan juga bini aku bila nak guna tablet dan buku mereka. Anak aku yang suka melukis nie memang guna selalu untuk tegakkan buku yang dia nak tiru lukis tu. Bini aku pulak guna waktu dia nak buat kek.

Waktu bulan puasa aritu ada kami iklankan khas untuk mereka yang suka memasak untuk gunakan didapur, supaya buku tak terkena pelbagai stain yang tak mungkin boleh ditanggalkan. Boleh tahan respon dari semua dan ada yang beli untuk study, student yang katanya nak guna untuk menyalin nota. 

Tapi yang aku nak share kali ini ialah kesemua contoh - contoh yang menjadi inspirasi untuk aku hasilkan produk aku sendiri tu. Korang boleh tengok, ada yang dihasilkan dari cooper pipe, pvc, dan macam - macam lagi. Geram jea aku tengok. Dan kalau nak mintak dibuat boleh sahaja, aku sentiasa terima custom order dari pelanggan yang budiman.

Cuma kalau dari inspirasi nie, ramai yang gunakan copper. Di negara kita Malaysia, kalau copper harganya agak tinggi, berbanding g.i. ataupun pvc, jadi tepuk dada tanya selera

~ Fairuz

Tablet Stand


etsy
etsy
etsy

etsy

Laptop Stand


etsy
etsy

Book Stand

etsy




No comments:

Post a Comment

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages